Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29021)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
11-04-2010, 17:21:38

Witaj Krzysztofie ja również uważam ze neurolog ma rację miałam identyczne objawy jak Ty na poczatku potem doszły oprócz bólów zawroty głowy wraz z odruchami wymiotnymi, i dretwienia dłoni przeradzały sie w krótkochwilowe niewładnosci dłoni...jestem 3 tygodnie po operacji kregosłupa szyjnego i oprócz tego ze dokucza mi noszenie kołnierza ortopedycznego/4 tygodnie/ bóle drętwienia niedowłady zawroty ...wszystko jakby ręka odjał Nie jestem lekarzem ale myslę ze dobrze byłoby gdybyś zrobił rezonans kręgosłupa szyjnego Pozdrawiam Gabi
gość
11-04-2010, 18:31:12

Ewo, widzę Twoje pisanie i odpisuje na nie. Niestety, uzywam jakiegos okna zastępczego na numerze 800. Nie wiem, czy moje odpowiedzi do Ciebie docierają. Obecnie posługuje się starą wersja komunikatora.Zainstalowałam sobie GG 10. niestety córka nie pamieta hasła jakiego uzywała przy zakładaniu GG na nowym komputerze. Jutro spokojnie zalożę sobie nowe konto i kłopoty się skończą.
Pytałaś o zniesienie lordozy.
Kręgosłup posiada naturalne krzywizny, w odcinku szyjnym jest nieco wygięty ku przodowi, jakby odwrócone C. Zniesienie lordozy to wyprostowanie tej krzywizny. Ja dorobiłam sie już kyfotycznego wygiecia, czyli moje C wygląda tak jak w alfabecie.
Zniesienia lordozy i wygięcia w nieprawidłową strone to jeden z składników spondylozy szyjnej.
Nie martw się na zapas, poczekaj co powie lekarz.
gość
11-04-2010, 21:08:03

Dziękuję za odpowiedzi.
Miałem rezonans całego kręgosłupa.Tam napisałem wyniki.
Przepuklina C6-C7 tylna centralna i zniesienie lordozy.
Mam mieć za 2 miesiące operacje stabilizacji kręgozmyku a co z tym szyjnym?Też do operacji?Co mam robić?Śpię na poduszce ortopedycznej trochę ćwicze delikatnie...Do tego mam nerwice i psychika mi pada...