Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29021)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
10-04-2010, 18:16:17

Ja wniosek do orzecznictwa miałam wypełniany przez swojego rodzinnego lekarza. Załączałam tylko ksero wypisów szpitalnych i wszelkich badań.
Dzisiaj mam ciężki dzień a to przez tą katastrofę- rodzinę Płażyńskich znam osobiście. Trochę mną tąpnęło psychicznie i od razu odbija się to na mojej szyjce
Vika
Początkująca
10-04-2010, 18:56:57

Irenko już możesz załatwiać nie ma znaczenia że jesteś na zasiłku rehabilitacyjnym mi lekarz powiedział że mogłam dużo wcześniej składać ale też nie wiedziałam przed wypadkiem prawie wcale nie chorowałam i też jestem zielona w tych sprawach dlatego też cieszę się że znalazłam to forum bo to zawsze jakaś grupa wsparcia jest

Vika wiem z doświadczenia że każdy stres odbija się na naszych szyjach
Początkująca
10-04-2010, 19:08:40

Benie ja żadnej pracy się nie boję od dwóch lat jestem sama z trójką dzieci i daję radę ojciec dzieci a mój były mąż nie daje na dzieci ani grosza woli wydać na alkohol nie mamy z nim kontaktu właśnie to orzeczenie potrzebne mi jest żeby znależć odpowiednią prace dla mojego kręgosłupa bo wiem że muszę liczyć sama na siebie nie mam nikogo oprócz dzieci bo dzięki szefowej która spowodowała wypadek nie mam chorobowego ani świadczenia rehabilitacyjnego tylko fundusz alimentacyjny w kwocie 750 zł i zasiłek rodzinny to znasz już pokrótce moją historię i wiesz po co mi ten " świstek "
gość
10-04-2010, 19:29:03

Ewo i Viko, nawet nie macie pojęcia jak bardzo jestem Wam wdzięczna. Dlaczego lekarze nie informują nas o takich prawach... a zresztą, najważniejsze że wiem teraz

Stres, napięcie nerwowe i nasze szyjki kiepsko idą w parze... Żal niewysłowiony. Viko, przykro mi że ten koszmar dotknął Ciebie osobiście.

irena
Początkująca
10-04-2010, 20:15:28

Ireno nie masz za co dziękować po to tu jesteśmy wszyscy żeby wzajemnie się wspierać
gość
10-04-2010, 21:18:52