Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29021)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Forumowiczka
04-11-2019, 19:37:34

kawo 2019-11-04 20:20:49
Gość 2019-11-04 19:00:19
Witam.
Jestem 2 tygodnie po operacji C6/C7 :(
Nie miałam wyjścia, operacja była konieczna w trybie pilnym (konsultacja z 3 neurochirurgami)
Pierwszy tydzień po operacji był super , dretwienia ręki zmalały, a ból ręki znikł zupełnie. W drugim tygodniu dzieją się dziwne rzeczy. Drętwienia obu rąk i podeszw stóp, prądy idące do kolan, Wcześniej tego nie było.
Najbardziej martwi mnie stopa jest taka inna. Miał ktoś takie atrakcje po?
Kurde...ciekawe Kawo czemu to tak u Ciebie się dzieje...niby jest dobrze, jesteś zadowolony z decyzji, ale do końca dolegliwości jeszcze nie ustały...w sumie to "dopiero" 5 miesięcy więc może potrzeba więcej czasu jednak ;) a może ta sztywność to z braku jakiejś rehabilitacji, ćwiczeń itp ?? Ciekawa jestem co Ci lekarz powie...a robiłeś RTG kontrolne jakieś po tej operacji ? Gdzieś mi się przewinęło, że niektóre Szyjki miały zdjęcie kontrolne czy te implanty siedzą na miejscu...
gość
04-11-2019, 20:11:21

Witajcie! No i już jestem po kontroli pooperacyjnej. Ulzylo mi, wszystko jest ok, trzyma się na właściwym miejscu 🙂. Dziś już mogę spać bez kołnierza, ale muszę się przeprosić z poduszką ortopedyczna 😉. Przez najbliższy miesiąc stopniowo będę się odzwyczajac od kołnierza. A potem basen, rower stacjonarny i inne aktywności. Hura!
Co do mojej krtani, mam robić masaże i vit. A + E (miałaś rację Zosiu - zresztą za Twoją radą już wczoraj zaczęłam ja brać i wróciłam do tabletek z porostem islandzkim). Tak więc to będzie zmasowany atak na moje biedne struny glosowe. Czas pokaże czy skuteczny.
Piszecie o nawrocie dretwienia rąk. U mnie prawie tego nie ma, z wyjątkiem kilku razy kiedy "pogrzeszylam" i za dużo pracy wykonalam rękami. Jeśli się pilnuje jest wszystko ok. Może u Was te problemy też pojawiły się, bo zbyt intensywnie jak na okres pooperacyjny, zaczeliscie działać.