Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29020)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Forumowiczka
29-05-2009, 08:16:00

Aniu, jakie korzyści dla Ciebie są z tego stopnia lekkiego? Jakieś ulgi, ułatwienia, warunki pracy? jestem kompletnie zielona w tych tematach. Pracujesz? [addsig]
Spinka
gość
29-05-2009, 09:57:00

Witam!
Czy mielopatia jest konieczna do operacji?Czy moze ktos coc na ten temat wie
gość
29-05-2009, 13:52:00

Jeszcze raz witam odpowiadam na pytanie tak pracuję a jakie korzyści będą dla mnie to napiszę w poniedziałek bo wtedy idę odebrać decyzją . Ale myślę że nie wielkie lepiej by było jakbym dostała stopień umiarkowany zobaczymy .Pozdrawiam Ania
gość
29-05-2009, 20:30:00

Zosiu!
Dziękuje Ci za tyle ciepła i otuchę zbolałego ducha .
Jesteś kochana.
Znajdujesz czas dla nas wszystkich.
Tobie również życzę dużo zdrówka.
I wiele radości z życia .
Ja już w środę (3 czerwca) będę +/- znała opinię neurochir. i będę miała wynik TK. Szkoda,że nie jest to wynik z rezonansu. Ale na rez. magn. musiałabym długo czekać (nawet prv) a tu trzeba szybko ustalić czy jest zrost i co dalej...
Podobnie do Twojej opinii - mam ochotę ruszyć w Polskę - jednak czekam na ten wynik jak na zbawienie...Mam dość skorupy na szyi
Chcę usłyszeć,że nie będzie konieczności montażu innych elementów w mojej szyi. KONIEC i KROPKA.

Pozdrawiam wszystkich CIERPIĘTNIKÓW i OZDROWIEŃCÓW !

Pa! Do środy .

Dakarda
gość
31-05-2009, 09:06:00

07-08-2008 o 16:24, SyNowizna :
Witam, dzisiaj odebralem wyniki z MRI odcina piersiowego:

Sygnal MR krazkow miedzykreg. w odc. piers. zachowany prawidlowo. Drobne wyciagniecia krawedzi tylnych trzonow na poziom.
Th8-Th10 modeluja przednia sciane worka oponowego.
Na poziomie Th9/Th10 widoczna posrednia plaska wypuklina tarczy miedzykreg. wypuklajaca sie na lewo od linii posrodkowej w obre swiatla kanalu kregowego na gleb. 2,5 mm z modelowaniem przedniej sciany worka oponow. oraz posrednio powierzchni rdzeni kreg.