Aniu, jakie korzyści dla Ciebie są z tego stopnia lekkiego? Jakieś ulgi, ułatwienia, warunki pracy? jestem kompletnie zielona w tych tematach. Pracujesz? [addsig]
07-08-2008 o 16:24, SyNowizna :
Witam, dzisiaj odebralem wyniki z MRI odcina piersiowego:
Sygnal MR krazkow miedzykreg. w odc. piers. zachowany prawidlowo. Drobne wyciagniecia krawedzi tylnych trzonow na poziom.
Th8-Th10 modeluja przednia sciane worka oponowego.
Na poziomie Th9/Th10 widoczna posrednia plaska wypuklina tarczy miedzykreg. wypuklajaca sie na lewo od linii posrodkowej w obre swiatla kanalu kregowego na gleb. 2,5 mm z modelowaniem przedniej sciany worka oponow. oraz posrednio powierzchni rdzeni kreg.
Nerwy rdzeniowe w otowrach miedzykreg. bez cech ucisku.
Rdzen piersiowy bez zmian ogniskowych, modeluje sie od przodu na ograniczeniach kostnych kanalu kreg. i wypuklinie tarczy miedzykreg. na poziomach Th8-Th10.
Sygnal szpiku kostnego w obrebie struktur kregoslupa piers. zachowany prawidlowo.
Prosze kogos, aby mi to przelozyl na bardziej zrozumialy jezykSzczegolnie z ta wypuklina, czy to cos powaznego..
Pozdrawiam.
18-08-2008 o 07:25, ewcia65 :
Emilko