Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29021)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Początkująca
19-12-2011, 20:02:27

Witam Wszystkich po ponad rocznej nieobecności..... kurczę po powrocie z sanatorium uciekł mi adres i niemogłam sobie za chiny przypomniec na jakiej stronie z |Wami wszystkimi pisałam.
Tak nawiasem chciałam poiwedzieć, że kurczę w cieszę się że Was po raz kolejny odnalazłam :)
Pozdrawiam
Forumowiczka
19-12-2011, 20:46:40

Witaj Zuzia :)
A jak się czujesz i co u ciebie słychać? Już rok po operacji?
jest dobrze?
Asia
Początkująca
19-12-2011, 21:02:53

Witaj Asiu :)
u mnie wszystko w porządku, jestem pod stałą kontrolą lekarza rodzinnego, raz na pół roku neurochirurg i jakoś powoli leci. rzadko kiedy sięgam po przeciwbólowe leki itp.
Na chwile obecną dostałam 2 grupę niepełnosprawności i zaczełam sie rozgladać za jakimś turnusem rehabilitacyjnym oraz zastanawiam sie powaznie nad wyjazdem znowu do snatorium lub szpitala uzdrowiskowego. Nadal siedzę bez pracy, ponieważ cięzko u nas z pracą i chyba bede sie starać o rentę z tytułu częściowej niezdolności do pracy bo sama niewiem co zrobić jak skończy mi sie zasiłek dla bezrobotnych. Ogólnie mówiąc czuje sie dobrze tylko zrobiła mi sie jakas gula na wysokości wyrostka pierosiowego czy jak to sie nazywa - w miejscu gdzie zginamy mocno głoe pochylając sie do przodu, ale rehabiolitanci mówiż że to od tego kołnierza ortopedycznego który noisłam bardzo długo..... ogólnie trtagedii wielkiej zdrowotnej niema, ale pracodawcy nie chc ą takich pracowników
:(
Forumowicz
19-12-2011, 21:08:31

zuzia2712 2011-12-19 22:02:53
Na chwile obecną dostałam 2 grupę niepełnosprawności
??
można jaśniej ??
Początkująca
19-12-2011, 21:19:43

raf 2011-12-19 22:08:31
zuzia2712 2011-12-19 22:02:53
Na chwile obecną dostałam 2 grupę niepełnosprawności
??
można jaśniej ??
stanełam na komisji ds. orzekania o niepełnopsprawności i otrzymałam zdaniem komisji orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,
Forumowiczka