Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29021)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
03-05-2012, 20:31:14

Wow, muszę przetrwić, ale poczułam się dziwnie jak zaczęłam czytać jak siedzę przed laptopem (jak byś mnie widział )
Ciekawe bo myślałam, że ręka mnie boli od ruchów ręką nie szyją, ręka prawa boli od barku przez ramię do palców w zasadzie...
Ja się boję, że oni mi zoperują nie ten poziom co trzeba właśnie, bo na początku lewa ręka bolała (przy wizytach u neuro) a teraz prawa, z opisu wynika że z poziomu niżej niż ten co chcą mi operować. Neurochirurg powiedział jednak jak zapytałam o ten poziom niżej, że on nie operuje dyskopati tylko stenozę, byłam i wygląda na to, że nadal jestem zbyt zielona żeby się połapać, a Zosia "uczuliła" mnie bym o to zapytała. Zosiu czy oni widzą co jest gorsze? który poziom??
Terapeuta powiedział po 2 m-c terapii, że więcej zrobić się nie da, że jak ręka rwie to operacja jest konieczna, sam wysłał mnie do neuro...
dziękuję pięknie
Wtajemniczony
03-05-2012, 20:42:26

buraczek 2012-05-03 22:16:25
marcinsied
.(...).oponę w danym segmencie albo na korzeń nerwu, zależy to od dokładniejszych objawów np zakres bólu (powyżej czy poniżej łokcia)
na początek szacunek za twoje wypowiedzi. Trochę się boję, że jak wszyscy się na ciebie rzucimy to uciekniesz mimo przywiązania nóg do forum (co już niektórzy dla ciebie zaplanowali) :)
zaintrygowałeś mnie tym zapisem powyżej - faktycznie pod lub nad łokciem robi taką dużą różnicę?
Asia
Z naszego punktu widzenia w sumie tak, tzn przyjmujemy, że jeżeli objawy są powyżej łokcia - pochodzące od szyi /powyżej kolana pochodzące od odcinka lędźwiowego to nie jest tak źle, i czujemy się bezpieczniej (ale oczywiście ostrożność na pierwszym miejscu). W tym wypadku objawy pochodzą albo z opony albo z korzenia (który też jest tą oponą otoczony) także te określenia są troche umowne.