Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29017)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
28-04-2010, 18:44:47

Ewelino, z opisu wynika,że jesteś po zabiegu- jakie masz implanty? No i oczywiście jakie objawy Ciebie teraz gnębią? Ten c3/c4 możne dawać zawroty głowy. Jeśli chodzi o te zmiany na operowanym odcinku to może któryś implant niestabilny/ tak było u mnie/. Czy robiłaś po zabiegu jakiś rtg i jak dawno miałaś zabieg? Nie jestem lekarzem ale wygląda,że tu rozrabiać może jakiś implant. Moje uwagi nie zastąpią lekarza. Może napisz do mnie Vika45@wp.pl
Pozdrawiam Vika
gość
29-04-2010, 11:21:36

WITAM VIKI DZIĘKUJE ŻE MI ODPISAŁAS TAK SZYBKO JAK BYŚ MOGŁA TO MOŻE COŚ WIĘCEJ JEZELI MOZESZ BO MAM OBAWY CO DO MOJEGO WYNIKU POZDRAWIAM WSZYSTKICH EWELINA
gość
30-04-2010, 05:19:03

Aleksandro, chodzi mniej więcej o to o czym pisała Vika, a po za tym, gdzieś we wcześniejszych wypowiedziach, znajdziesz cudowną listę z której dowiesz się co Ci będzie po zabiegu wolno, a czego nie. Nie martw się na zapas, nie jest tak źle, trzeba tylko na siebie uważać.Pozdrawiam

irena
gość
01-05-2010, 15:02:16

Wielebny, zgrzeszyłam! To znaczy, pozbawiona kierowcy i auta przejechałam się tramwajem- dwa razy po 40 min. Teraz umieram! Dobrze,że majówka i wszystkich wywiało z domu: nie muszę gotować i sobie leżę. Na 26 mam kontrolną wizytę i już zaczynam się bać co wylezie na zdjęciu.
Zaczynam się zastanawiać czego jeszcze nie będę robić- zaczynają schodzić opuchlizny pooperacyjne i kręgosłup wraca do normy- Oznacza to,że nieprzemyślane czynności już dają znać o sobie. Tak miałam zawsze po dwóch pierwszych miesiącach luksusu wracała rzeczywistość- oby jak najmniej objawów wróciło!!
Teraz pokuta i dalej ciągniemy ten przeklęty, poskręcany kręgosłup.
Odpoczywajcie spokojnie i bez bólu/ najwyżej wątroba może po grillu!/
Vika
gość
01-05-2010, 21:02:07

No no, Vika! Wielebny ma czas dwa tygodnie na obmyslenie dotkliwej pokuty dla Ciebie, chociaż ja uważam, że sama się już ukarałaś