Reklama:

GUZ OLBRZYMIOKOMÓRKOWY (35)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
22-03-2024, 12:49:16

Witam serdecznie 5 marca miałam operację ,,wycięcia błony maziowej ,, lekarz dał wycinki do badań i powiedział że podejrzewa reumatoidalne zapalenie stawów. Dzisiaj jestem po wizycie i dowiedziałam się że to guz tenosynovioma gigantocellulare. Jestem przerażona lekarz kazał założyć kartę DILO I Umówić się do onkologa 🫣
gość
05-04-2024, 21:01:53

Dzień dobry. Gdzie leczycie się w Warszawie ? U kogo? Ja mam guza olbrzymikomorkowego postać rozlana w wielu stawach. Zostawiam swój mail: iloobkaa@wp.pl
Dziś mój lekarz powiedział mi o leku który jest skuteczny ale nie jest refundowany w Polsce ani w UE. Dajcie znać jakie są rozwiązania? Leki?
gość
15-04-2024, 10:19:10

Ja leczę się w NIO w Warszawie, tam zrobili mi biopsję z której wyszło że mam nieoperacyjnego guza olbrzymiokomórkowy kości krzyżowej i teraz podają mi zastrzyk xgeva co 28 dni, ten lek jest refundowany, o innym nic nie wiem.
gość
05-08-2024, 07:43:25

Dzień dobry, w ubiegłym roku po wielu badaniach i ocenach histopatologicznych stwierdzono u mnie guza olbrzymiokomorkowego w kolanie i pod kolanem. Mija rok i nikt nie chce operować (byłam u 15 specjalistów i w dwóch szpitalach onkologicznych) z uwagi na słabe położenie guza, leży na naczyniach krwionośnych i pod nerwem. Wszyscy twierdzą żeby się wstrzymać, obserwować i nie pogarszać sytuacji, bo złośliwość miejscowa guza może mi bardziej utrudnić chodzenie i życie.
Z ciekawości zapytam gdzie odbyła się Twoja operacja i kto się jej podjął?

gość 11-03-2024, 22:29:35
Witam, ja jestem 2 miesiące po wycięciu guza olbrzymiokomórkowego, umiejscowionego pod rzepką w kolanie. Od tej pory mam problemy ze zginaniem nogi w kolanie pomimo rehabilitacji, efekty są bardzo małe, nogę zginam tylko do granicy 30 stopni. Czy ktoś miał podobny problem, czy rzeczywiście tak długo trwa powrót do sprawności?
gość
12-09-2024, 18:52:01