Reklama:

Dystrofia miotoniczna Beckera - miotonia - G71.1 Myotonia t.Beckeri susp. (138)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
22-03-2009, 14:37:00

witam wszystkichzainteresowala mnie wasza choroba jestem studentka na kierunku fizjoterapia i w przyszlosci bede chciala pomoc takim ludziom jak wy przynajmniej rehabilitacja. I mam do was pytanie czy wasza choroba sprawia wam jakis bol fizyczny??
gość
22-03-2009, 14:40:00

witam wszystkichzainteresowala mnie wasza choroba jestem studentka na kierunku fizjoterapia i w przyszlosci bede chciala pomoc takim ludziom jak wy przynajmniej rehabilitacja. I mam do was pytanie czy wasza choroba sprawia wam jakis bol fizyczny??
gość
22-03-2009, 15:22:00

witam, choruje od wczesnego dzieciństwa. teraz mam 36 lat. objawy sprawiają sporo kłopotu ale bólu nie, przynajmniej w moim przypadku. pozdrawiam
gość
22-03-2009, 22:16:00

wielkie dzieki bo sie zastanawialam ze gdy pojawia sie opor np przy wyroscie dloni bo wiem ze czasem bywa ciezko to czy wklad sily na wyprost sprawia jakis bol. Dziekuje ci bardzo za odpowiedz.Pozdrawiam bardzo serdecznie:***
gość
25-03-2009, 12:19:00

cechą miotonii jest niemożność np zakończenia uścisku rąk czego przyczyną jest przetrwały skurcz
natomiast dystrofia charakteryzuje się osłabieniem mięśni w zależności od typu ksobnych bądź dystalnych
gość
31-03-2009, 09:56:00