Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29022)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
06-11-2009, 21:59:32

Aniu - ja też miałem dziwne zdarzenie. Fakt - wczoraj się trochę w swoim "lesie" uszarpałem, dziś w pracy też miałem poprawkę i jak wracałem, tuż przed samę furtką, uciekło mi pole widzenia.
Dziwne uczucie - jakbym patrzył przez malutkie szczeliny, wkoło falujący obraz.
Trochę się przestraszyłem - ale minęło.
Ciekawe od czego.

St.Św.
gość
07-11-2009, 10:26:04

Witam wszystkich od rana dzisiaj spokój na naszym forum czyż byście powyjeżdżali? Od dwóch dni walczę z moim laptopem chyba złapał jakąś infekcje mam nadzieję ze nie AH1N1 bo go nie zaszczepiłem .

Emilko myślę o Tobie ale musisz na razie mi wybaczyć bo muszę naprawić to co u mnie w laptopie nie działa a nie jestem informatykiem by zrobić to szybko i bezboleśnie nie wspomnę o tym jakich nie cenzuralnych słów używam pod adresem *** laptopa może dziś mój syn mi w tym pomoże Pozdrawiam Janusz
Początkująca
07-11-2009, 13:32:23

Witam wszystkich,
Dawno się nie odzywałam, ale tak jak Zosia napisał mam awarię internetu. Dzisiaj korzystam "gościnnie".
Zosiu gratuluję wnusia. Pamiętaj jednak o "naszych przykazaniach", bo znając Ciebie napewno będziesz chciała pomagać.
Wróciłam do pracy. Jakoś daję sobie radę, chociaż czasami jest trudno.
NFZ przyznał mi szpital sanatoryjny i niedługo wyjeżczam. W związku z tym mam niesmiałą prośbę-propozycję, ale sama zdaję sobie sprawę, że jest mało realna. Chodzi mi o nasze spotkanie 5 grudnia. Nie będę mogła być, bo będę już na rehabilitacji........ a może spotkały byśmy się wcześniej .... np. 21 listopada.... Co Wy na to?? Tak bardzo chciałabym Was spotkać Wiem ,że wymagam dużo, bo każda z Was ma już swoje plany, ale chciałam chociaż zapytać.....
Początkująca
07-11-2009, 18:14:27

To dobrze Dorotko ze w pracy wszystko ok i ze sobie radzisz to najwazniejsze .A gdzie jedziesz na rehablitacje może nad morze ?