Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29017)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
17-08-2019, 08:07:00

Wiem... Wiem... Ale jeszcze nie czas na taką decyzję...
gość
21-08-2019, 09:39:17

Witam serdecznie 🙋‍♀️ Czy ktoś z was składał wniosek o stopień niepełnosprawnosci? Jaki dostaliście? Ja złożyłam i dostałam lekki, trochę zaskoczona jestem bo mój lekarz powiedział że umiarkowany na pewno dostanę 🤷‍♀️Jestem 4mies po operacji i na zasiłku rehabilitacyjnym. Nie wiem co dalej tak naprawdę bo moja wizyta kontrolna trwała 5min. Nie dostałam żadnego skierowania na rehabilitację, mam sobie sama radzić dalej. Myślałam że będą jakieś kontrolne badania np. Rezonans czy jest ok wszystko a tu nic. Czuję się różnie czasami boli, czasami jest ok. Pozdrawiam Ania J.
Początkująca
21-08-2019, 09:54:12

Witaj Aniu 😊 umiarkowany stopień dostałam przed operacją, na rok. Mam do lutego, w grudniu składam ponownie. Ale u mnie są jeszcze schorzenia reumatyczne, dyskopatia na całym poziomie kręgosłupa i szwankujące dwa kolana.