Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29022)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Początkująca
27-08-2012, 13:23:32

Wikien, to od początku. Jak coś pominę, to pytaj:
- Pracuję jako farmaceuta - praca na nogach, ze schylaniem, noszeniem skrzynek i przed komputerem.
Umowa na czas nieokreślony. Spółka kilka miesięcy temu ujednoliciła nazwę, więc mam nową umowę od tego samego pracodawcy - od 01.12.2011 ( powyżej 6 miesięcy)
- Na L4 jestem z przerwą dwa dni od 15/06/2012, jednak lekarz wpisał mi na nim kod A - czyli ciągłość.
- Firma zatrudnia mniej niż 20 osób, więc od niedawna płaci mi ZUS za każde zwolnienie jakie dostarczę. Firma wypłaciła mi tylko za 33 dni chorobowe.
Niunqa, napisz mi jeszcze, czy ogółem u tego samego pracodawcy nawet przed przekształceniem spółki pracujesz dłużej niż 3 lata, czy krócej? Czyli od kiedy masz pierwszą umowę o pracę łącznie z tą na okres próbny lub czas określony.
Pozdrowienia Wiktoria
gość
27-08-2012, 15:04:04

Mniej niż 3 lata. Od 06/2011. Pozdrawiam :)
Początkująca
27-08-2012, 16:37:56

Lidpor- dzięki za odpowiedż. Udało mi się dzisiaj skontaktować z moim lekarzem. Nadal nie znam terminu zabiegu alni techniki jaką będzie wykonywany i to mnie bardzo męczy. Muszę uzbroić się w cierpliwość a to nie jest moją mocną stroną.
Zdecydowałam się na Elbląg, mieszkam w Gdyni.
Pozdrawiam wszyskich serdecznie.
Iwa
Początkująca
27-08-2012, 18:18:13

Zmieniłam login, na moje imie. Iwono moim zdaniem należy wybrać taki ośrodek, gdzie dokonuje się wszczepiania zarówno implantów nowoczesnych, czyli ruchomych jak równiez tradycyjnych, ze stabilizacją Wtedy neurochirurg ostatecznie podejmie decyzję jaki implant jest dla pacjenta najlepszy. Znam osobiście kobietę, która ma zamontowany ruchomy w prywatnej klinice i od kilku lat nie może sobie poradzić z objawami neurologicznymi, bo przeciez te ruchome implanty pracują i przy dużych zmianach zwyrodnieniowych niie są wskazane, a wręcz szkodliwe.