Reklama:

bóle głowy po zaklipsowaniu tętniaka (27)

Forum: Udary i tętniaki

gość
24-12-2013, 00:37:07

Witam. Jestem po operacji zaklipsowania niemego tętniaka mózgu, operację miałam 18 listopada 2013 roku w Wojskowej Klinice w Bydgoszczy. Troszkę ponad miesiąc minęło od operacji, byłam już na wizycie kontrolnej i wszystko jak na razie jest dobrze. Trochę czasami głowa pobolewa, rana ściąga bo się goi ale tak ogólnie to czuję się naprawdę dobrze jak na tak dużą operację a przede wszystkim jestem szczęśliwa ,że nie muszę już żyć w ciągłym stresie, że może tętniak pęknąć i mogę nie zdążyć. Jestem bardzo zadowolona z lekarza ,który mnie operował. To cudowny lekarz a przede wszystkim doskonały specjalista, spokojny, dobry człowiek. Personel oddziału neurochirurgicznego bardzo miłe pielęgniarki, uśmiechnięte zawsze pomogą nie trzeba się prosić. Jeśli komuś mogę w jakiś sposób pomóc w uzyskaniu informacji to proszę pisać. plocia_1964@o2.pl
gość
14-04-2014, 15:01:07

Witam przeszłam operację nieaktywnego tętniaka mózgu 4lutego 2014 minęły 2miesiące z hakiem ogólnie czuję się nieźle jak po takiej operacji mózgu można się czuć ,szum w głowie mnie nie opuszcza,kucia w okolicy klipsowania,prawą stonę mam jak nie swoje ciało (jak martwe ) proszę o odpis jak wy się czujecie
gość
03-06-2014, 07:23:22

Przeszedłem w styczniu 2013 pęknięcie tętniaka, krwawienie podpajęczynówkowe i udar mózgu. Ze względu na zaburzenia pamięci byłem rehabilitowany w instytucie psychiatrii i neurologii w wawie. Obecnie mam niewielkie zaburzenia pamięci, zawroty głowy przy niskim ciśnieniu, nie pamiętam snów od momentu pęknięcia tętniaka.
P.
gość
13-06-2014, 14:58:21