Reklama:

Ból, palenie, mrowienie stóp. Co to może być? Proszę o radę. (71)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Początkująca
16-05-2008, 13:28:00

Jestem juz powizycie u lekarza neurologa, ponieważ wcześniej zaden lekarz nie dał skierowania odnośnie moich stopek i co ciekawego neurolog dał skierowanie na rezonans magnetyczny dolnego odcinka kręgosłupa oraz skierowanie na poradę u innego ortopedy. Mam się potem z powrotem zgłosić do niego. Coś wspominał że to od urodzenia i zostało to zbagatelizowane przez lekarzy ortopedów. Może gdyby wcześniej wykryli to teraz nie miałabym takiego problemu ze stopami. Coś wspominał też o zdjęciu rtg stóp. Pomacal stopy i coś wyczuł nie tak kość pod spodem stopy wg niego coś jest nie tak. Również nie mogę chodzić na obcasach bo to katorga. Narazie biorę leki przeciwbólowe ktore lekarz przepisał gdy boli. Wniosek jest taki że lepiej pojść do poradę do kilku lekarzy ortopedów i porobić wszystkie badania. Jeżeli stopy bolą to jednak jest coś nie tak. Może to wina kręgosłupa (w niektórych przypadkach) a może to jakaś wada od urodzenia lub zupełnie coś innego i przede wszystkim wygodne obuwie najlepiej żeby w śodku było mięciutko stopkom. Mam nadz że trochę pomogłam. W razie pytań zapraszam na mój E-MAIL: mili1581@wp.pl Prosiłabym jeszcze o odpowiedź gościa: co to takiego blokada stóp?Na czym polega itp. Z gory dziękuję
ELELINA
gość
16-05-2008, 20:20:00

Przyczyn bólu stóp jest wiele. Najwięcej szkód robią buty na obcasach. U mnie ból stóp pojawił się po drugiej ciąży, wybrałam się na niedzielny spacer w wysokich koturnach. Przez lata dochodzi do mikrouszkodzeń których nawet nie czujemy, tak było w moim przypadku. Blokada to zastrzyk przeciwzapalny podany prosto w miejsce bólu. Nazwy leku nie podam ( nie pamiętam), zastrzyk podaje ortopeda. Warto upomnieć się o rehabilitację, mi pomogła na kręgosłup.
gość
16-05-2008, 20:20:00