Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29021)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
28-02-2020, 11:59:10

Wybaczcie literowke, pisalem z biegu.
Forumowiczka
28-02-2020, 12:28:13

Bardzo proszę, aby w miarę możliwości się logować podczas wypowiedzi, ewentualnie chociaż podpisać się lubię wiedzieć, do kogo mam się zwrócić z odpowiedzią
7.12.2019 C5/C6 stabilizacja międzytrzonowa Signus Rabea Peek
Początkująca
28-02-2020, 12:52:07

cóz nie czuję się ignorantem w tej materii jestem lekarzem ,poza tym długo choruję i mam sporą wiedzę a przede wszystkim własne doświadczenia
uważam po prostu ,że chorzy często zbyt pochopnie decydują się od razu na operacje licząc ,że jest to zabieg naprawczy a to nie prawda ona usuwa tylko objawy jednocześnie naruszając całą naszą konstrukcję .Próba leczenia zachowawczego wymaga niezwykłej systematyczności i pracy wymaga czasu ,pieniędzy ale również wsparcia najbliższych( a nie komentarzy w stylu już się pokrój bo ile mam za Ciebie robić ).Straszenie i tak już przerażonych i załamanych pacjentów wózkiem jest nieludzkie ale oczywiście wywiera piorunujący efekt -no kto chciałby jeżdzić na wózku.Równie dobrze można mieć wypadek komunikacyjny a nawet stłuczkę i wylądować z tetraplegią. Znam mnóstwo ludzi ,którzy odroczyli sobie operację i chciałabym być dobrze zrozumiana, nie mówię o sytuacjach kiedy ktoś ma niedowład , potyka się czy wypuszcza z rak przedmioty i czeka ...na co? tego nie wiem, bagatelizując objawy.Jak już powiedziałam jest to grzech zaniechania . W dzisiejszym świecie jesteśmy nastawieni na szybki efekt -już ma przestać boleć, już chcę wrócić do pracy najlepiej żeby było bez pracy i wysiłku. A ile czasu pracowaliśmy na obecny swój stan ?Nie, nie jestem przeciwnikiem operacji .
Wtajemniczony
28-02-2020, 13:01:35