Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29017)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
13-10-2016, 09:52:36

Aga ..... ale co będziesz operować. Który kręgosłup, z tego co piszesz to masz oba w nie najlepszym stanie.
gość
13-10-2016, 09:57:30

Ja mam przepykline dokanalowa szyjnegoc5/c6 bez implanta tylko stablizacja
gość
15-10-2016, 18:50:36

Cześć, jestem nowa w temacie dyskopatii kręgosłupa szyjnego. Mam przepuklinę c6/c7 i to dużą do 8mm z zdiagnozowaną pod koniec sierpnia.Ortopeda jeszcze próbuje bez operacji , ale przepisał mi ostatnio neurovit, bo pojawiły mi się drętwienia rąk, szczególnie lewej, lekkie zawroty i widmo operacji nade mną wisi, mam miesiąc. Zastanawiam się tylko czy dawka 3razy 1 nie jest za duża. Czytałam ulotkę i różne info w internecie i się przestraszyłam dawką szczególnie wit B6. Czy ktoś może brał te witaminy?
Asik
gość
15-10-2016, 19:34:36

Asik mam to samo tylko c5/c6 dokanalowa i wymiarach 5/8mm. Pomimo braku objawów operacja za miesiąc teraz myślę wciąż czy będzie dobrze, czy będę mogła normalnie żyć, jakie ograniczenia mnie czekają i czy szybko wrócę do pracy. Pozdrawiam Aga
gość
15-10-2016, 20:36:51

No właśnie z jednej strony cieszę się że lekarz próbuje, a z drugiej może lepiej byłoby zoperować. No nie do mnie należy decyzja. Te same pytania mnie nurtują co ciebie Aga, bo różnie bywa po operacji, ale jak trzeba to już trudno. Przeglądając strony, jestem w szoku że tyle osób ma takie problemy i dużo młodych , ja jestem po 30 , myslalam że może po 50 zacznie coś się psuć , a tu masz , już teraz. Dla mnie to wstrząs bo nie mialam wielkich dolegliwosci a tu cos takiego. Trzymam za ciebie kciuki.Jak mus to mus :) , będzie trzeba się z tym nauczyć żyć. Pozdrawiam
gość
16-10-2016, 08:35:29

piotr19 2016-10-04 08:10:48