Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29021)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
08-06-2012, 07:19:03

Janusz dziękuję. Tak, Zosia, anTosia, Halinka to dar nieoceniony tego forum. Ty też w niczym nie odbiegasz Dziękuję za wyczerpujące informacje. Nie mam dużego doświadczenia w pobytach rehabilitacyjnych, byłe jeden i trwał kilka dni, jak napisałam we wcześniejszych postach, trafiłam do szpitala prosto z sanatorium.
Napisałeś, że na rehabilitację do szpitala...nie wiedziałam, że też można. Fakt, są jakieś szpitale uzdrowiskowe. Może jest w Nałęczowie jakiś....lubię Nałęczów, Kazimierz...Oj zaczynam marzyć. Neurochirurg, który się mną zajmuje od ponad 8 lat jakoś sceptycznie podchodzi do przypadkowej rehabilitacji więc pewnie zostanę poddana rehabilitacji w Klinice, też jest oddział rehabilitacji. Nic to, w najbliższy wtorek dowiem się szczegółów. Dobrego dnia dla Was.
Halinka pewnie oddycha jodem i biega za mewami...Niech odpoczywa.
Bogna
Forumowicz
08-06-2012, 07:32:42

http://www.ksunaleczow.pl/
ks Janusz
Forumowicz
08-06-2012, 07:38:31

http://stwardnienie-rozsiane.info/sanatoria-uzdrowiska-osrodki-rehabilitacyjne/szpital-uzdrowiskowy-jan-kazimierz-duszniki-zdroj
ks Janusz
gość
08-06-2012, 08:04:32

Janusz dziękuję. Teraz, dzięki Twojej podpowiedzi, wiem według jakiego klucza mam szukać. We wtorek wypytam mojego "operatora" i zastosuję się do poleceń. To bardzo mądry lekarz i wyprowadził mnie z niejednego problemu zdrowotnego. Fakt, ucisk chyba mocniej uszkodził prawą rękę i prawy bark,. Nie boli ale nie jest tak sprawny jak być powinien i jest mi ciągle zimno w prawą dłoń, trudno mi utrzymać długopis i takie tam inne. Ale wszystko w odpowiedniej kolejności. Niech najpierw implanty poczują się jak u siebie a później powalczę o resztę. Pozdrawiam.
Bogna
Forumowicz
08-06-2012, 08:13:33