Witam,
Nie jestem na tym forum nowa. Aczkolwiek wątek, który założyłam dobry rok temu ucichł, nie chcę już tam wracać, założyłam nowy. Jeśli podobny temat się już pojawił - proszę, niech odeśle mnie ktoś do niego. Jeśli komukolwiek będzie się chciało to wszystko tu przeczytać, albo o odpowiedzieć - podziwiam i z całego serca dziękuje.
Mam obecnie 21 lat, studiuję na trzecim roku w Poznaniu. Od ponad 2 lat jetsem w związku z chłopakiem (24 l), który na epi zachorował ponad rok temu.
Pierwszy napad miał miejsce 16 grudnia 2013 r nad ranem, ok 8. Drgawki, ślinotok, napięcie mięśni. Wszystko to trwało kilka minut. Wyrwałam się ze snu i przeraziłąm tym, co widziałam. Widziałam to pierwszy raz w zyciu, nawet nie pomyślałam o napadzie padaczkowym. Zadzwoniłam po pogotowie. -> byliśmy sami w mieszkaniu.
Następne napady zdarzały się w odstępach co 2 tyg. Zawsze we śnie - albo nad ranem, albo kiedy się położył i "przebudził", albo w tej fazie, kiedy już prawie zasypiamy -> wiecie o czym mówię.
Wiadomo - badania. Eeg - powtózone 2 razy bo wyszły jakieś zmiany. Lekarz określił jasno "podejrzenie padaczki". Rezonans magnetyczny ukazał małą torbiel po prawej stronie 7mm na 9mm. -> obecna do dziś.