Reklama:

Zwapnienie w sierpie mózgu (27)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Początkująca
11-01-2008, 08:36:00

Witam!

Nazywam się Beata, mam 20 lat i mam takie pytanie.
Otóż na sylwestra zostałam pobita. Na wyniku tomografii nie wykazało żadnych obrażeń oprócz : Zwapnienia w Sierpie Mózgu. Warto dodać, że 3 lata wcześniej leżałam przez pół roku w szpitalu na bardzo silne bóle głowy, lecz wtedy wyniki badań nic nie wykazały.

Moje pytanie brzmi następująco:
Czym jest Zwapnienie w Sierpie Mózgu, co je mogło spowodować i jakie mogą być tego konsekwencje.

Pozdrawiam,
Beata.
gość
11-01-2008, 11:59:00

Z tego co wiem, a zaznaczam że nie jestem lekarzem, to zwapnienie powstaje w mózgu po jakimś krwawieniu lub wodniaku, wydaje mi się że też przy niektórych chorobach genetycznych wpływających na upośledzenie mózgu. Może ktoś będzie wiedział więcej ode mnie.
gość
15-03-2008, 11:37:00

witam nazywam sie dominika i mam 16 lat
od jakiegos czasu lecze sie na silne bole migrenowe glowy okolo poltora roku temu mialam robiona tomografie i tez wykazala ze mam prosowatej wielkosci zwapnienie na sierpie mozgu tylko ze moja pani neurolog niezbyt mi wytlumaczyla co to znaczy i chciala bym sie dowiedziec jakie to moze miec skutki i czy wogole ma zastanawia nie to czy mam to w jakis sposob leczyc czy nie i czy w przyszlosci mi to zagrozi w jakis sposob
gość
26-02-2009, 07:25:00

Witam
Chcąc odświeżyć temat również zapytam o zwapnienie mózgu :
Mój mąż również to ma następstwem tego jest epileptykiem.
Co to jest? Czy to się jakoś leczy? Co jest przyczyną takiego zwapnienia ?
gość
26-02-2009, 07:25:00

Witam
Chcąc odświeżyć temat również zapytam o zwapnienie mózgu :
Mój mąż również to ma następstwem tego jest epileptykiem.
Co to jest? Czy to się jakoś leczy? Co jest przyczyną takiego zwapnienia ?
gość
27-02-2009, 15:07:00

nie jestem pewien ale możliwe że to są powikłania związane z toksoplazmozą . sprawdź czy twoja mama przebadała się pod tym kątem gdy była z tobą w ciąży