Witam, mam podobnie z lewym okiem. Ale byłam u okulisty i zalecił mi krople do oczu albo napar z rumianku polany na chusteczkę i trzymać przy oku parę minut. Mi pomogło, polecam xD Marta
Gość 2012-12-18 16:05:07
Leczę się na nerwicę ,długo ostatnio strasznie gwiżdże mi w uszach bolą strasznie gałki oczne aż do głowy i sącoraz głębiej w oczodołach jakby ściśnięte coraz gorzej widze oczy są coraz mniejsze szpary oczne ledwo już otwieram do tego czuję cały czas taki jakby prąd w szyi i bóle szyi (oraz zawroty głowy czasem bardzo silne), kręgosłupa strasznie osłabiło mi się krążenie i jest mi ciągle zimno drętwieją mi nogi, ręcei mam coraz większe lęki jestem coraz słabsza żaden lekarz mi nie chce pomóc podaja mi tylko antydepresanty mam już tego dosyć jak tak dalej pójdzie skończę ze sobą do tego mam straszne bóle brzucha stwierdzono zespół jelita drażliwego .Wykręca mi nogi i ręce przy silnych lękach. Nie mogę już tego dłużej znieść skończę ze sobą .
Gość 2012-12-18 16:05:07
Leczę się na nerwicę ,długo ostatnio strasznie gwiżdże mi w uszach bolą strasznie gałki oczne aż do głowy i sącoraz głębiej w oczodołach jakby ściśnięte coraz gorzej widze oczy są coraz mniejsze szpary oczne ledwo już otwieram do tego czuję cały czas taki jakby prąd w szyi i bóle szyi (oraz zawroty głowy czasem bardzo silne), kręgosłupa strasznie osłabiło mi się krążenie i jest mi ciągle zimno drętwieją mi nogi, ręcei mam coraz większe lęki jestem coraz słabsza żaden lekarz mi nie chce pomóc podaja mi tylko antydepresanty mam już tego dosyć jak tak dalej pójdzie skończę ze sobą do tego mam straszne bóle brzucha stwierdzono zespół jelita drażliwego .Wykręca mi nogi i ręce przy silnych lękach. Nie mogę już tego dłużej znieść skończę ze sobą .
Gość 2012-01-02 21:19:49