Reklama:

Tiki Nerwowe !!!! (514)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
19-01-2008, 21:19:00

a czy połykanie śliny bardzo często mi sie to przytrafia narazie od 2 dni ale tylko wtedy jak sobie o tym przypomne co mam zrobic bo chce sie tego pozbyc?
gość
19-01-2008, 21:20:00

połykanie śliny to tick??
podobno mozna nabawic sie niestrawnosci :/
prosze o kontakt na mojego maila w celu udzielenia jakis rad bo nie jestem tu zalogowany i nie przeczytam ew. odpowiedzi
moj mail
makini17@interia.pl
gość
20-01-2008, 09:38:00

Witam
Ja teraz zażywam leki homeopatyczne (około 3 miesięcy) i naprawdę widać skutki. Tików nie mam wcale chyba że się czymś bardzo zdenerwuję, ale i te szybko mijają. Stosuje kropelki Valeriana Hell , i inne granulki homeopatyczne. NIe wiem jak jest z nimi - ja jestem pod ciągłą kontolą lekarz, gdyż jedne granulki już skończyłam zażywam a mam teraz nowe inne. TO naprawę działa a homeopatyczne leki nie szkodzą na organizm. Jeżeli chcesz wiedzieć coś więcej. podaje ci emalia pawko00@interia.pl
aga
gość
21-01-2008, 02:15:00

31-05-2007 o 15:42, gość :
AHA I JESCZE JEDNO SAM TIK NIE JEST PROBLEMEM, JESLI MOWIMY O TRZESACEJ SIE NAM GŁOWIE, PROBLEMEM JEST TO CO SIE DZIEJE W NAS, W NASZEJ GŁOWIE, JESLI ULESZCZYMY NASZĄ DUSZE, POUKLADAMY SOBIE WSZYSTKO W NASZEJ GŁOWIE, TIKI ZNIKNĄ, WIEM COS O TYM..DLATEGO CZASEM DOBRZE JEST UDAC SIE DO PSYCHOLGA BY NAM POMOGL TO SOBIE WSZYSTKO POUKLADAC..KOKO
gość
28-01-2008, 17:59:00