Reklama:

Gdy boli kręgosłup… (19)

Forum: Rehabilitacja

gość
22-12-2011, 00:31:00

Gdy boli kręgosłup nie można go bagatelizować spraw z nim związanych. Wcześniej należy zbadać czy mamy wszystko sprawdzić czy mamy w należytym porządku:)
Początkująca
22-12-2011, 08:02:51

witam. pracuję jako sprzątaczka, więc wykonuję pracę w ruchu, a mimo to mam dolegliwości kręgosłupa. gdy chodzę ruszam się nie odczuwam bólu, ale najgorzej gdy muszę postać w miejscu. czuję wtedy taki ból jakby cały kręgosłup miał mi się zapaść w miednicę, nogi odmawiają mi posłuszeństwa i muszę siadać nawet pod ścianą - pomocy....
gość
22-12-2011, 16:55:11

Trudno jest zdiagnozować co jest przyczyną tych bóli.W sumie pierwszy raz się z takim czymś spotykam. Może spróbuj skorzystać z masaży , albo wykonaj ćwiczenia proste w ruchu. Np. kręgosłup musi być prosty w czasie chodzenia.
Początkująca
22-12-2011, 17:21:08

podczas chodzenia nie garbię się, jeśli o to chodzi. ale np. nie kucam gdy mam coś podnieść z podłogi tylko się schylam i też jest problem z wyprostowaniem. ale zrobiłam prześwietlenie czekam na wynik to wtedy coś się zadziała.
gość
08-05-2012, 12:23:03

Na bóle kręgosłupa najlepiej zwrócić się do specjalisty, możesz zacząć od drobnych rzeczy np. nie dźwigać ciężarów, nie podnosić nic z ziemi na prostych nogach. U mnie pomogły wizyty w rehabilitacji mobilnej pat medik w warszawie, bo jednak rehabilitant pomoże Ci dobrać odpowiednie metody leczenie i widać efekty.
gość
08-05-2012, 23:43:00

Gość 2012-05-08 14:23:03 Na bóle kręgosłupa najlepiej zwrócić się do specjalisty, możesz zacząć od drobnych rzeczy np. nie dźwigać ciężarów, nie podnosić nic z ziemi na prostych nogach. U mnie pomogły wizyty w rehabilitacji mobilnej pat medik w warszawie, bo jednak rehabilitant pomoże Ci dobrać odpowiednie metody leczenie i widać efekty.
Podpisuję się pod tym co napisałaś/ eś 2 nogami i 2 rękoma,masz rację. Rehabilitacja uważam ,że jest potrzebna:)
gość
28-05-2012, 20:22:51