Reklama:

Demencja starcza/alzheimer - bezradność rodziny ;( (282)

Forum: Choroba Parkinsona

gość
24-01-2011, 14:35:02

Danusiu bardzi ci dziekuje. Moj CALY dochod na miesiac to ok 1000€ plus resztki najnizszej emetrytury mamy ktore pozostana po wykupieniu lekow.
I w tym tkwi problem ze NIE STAC mnie na wziecie kogos do opieki a sama nie daje rady.
gość
25-01-2011, 11:13:41

Chciałabym podpowiedzieć pewne rozwiązanie.Otóż istnieje długoterminowa opieka pielęgniarska domowa zupełnie za darmo.Zlecenie wypisuje lekarz pierwszego kontaktu.Są to odwiedziny pielęgniarki 4 razy w tygodniu. Może warto byłoby się zwrócić o taką pomoc.Ustalić odwiedziny wtedy gdy osoba chora musi zostać sama w domu lub po prostu usłyszeć jakieś wskazówki czy chociażby współczucie.Sama jestem pielęgniarką opieki długoterminowej i wiem, że jest olbrzymie zapotrzebowanie na tego rodzaju pomoc.
gość
25-01-2011, 16:44:10

To wiem ale ja mieszkam w Niemczech wiec to odpada a mama nie ma ubezpieczenia niemieckiego tylko polskie wiec moge sie uryzc we wlasna d..e
gość
25-01-2011, 17:52:21

Witam ponownie wszystkich....