Reklama:

Anizokoria. (19)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
30-11-2006, 15:20:00

Witam, nazywam się Piotr i mam 16lat, pewnego dnia poszedłem do pediatry, ponieważ "trząs mi się obraz widziany", pani dała mi skierowanie do neurologa. NIE MIAŁEM ŻADNYCH BÓŁÓW, WYMIOTÓW, ZAWROTÓW GŁOWY, odruchy również są OK! Została swierdzona u mnie "minimalna" anizokoria, którą (jak mi się wydaje) mam już od bardzo dawna. Zostałem skierowany na badanie DIAGNOSTYCZNE

Bardzo boję się tych badań, jak myślicie co będą mi robić, i czy ta anizokoria to coś złego?? Okropnie się boję...
gość
30-11-2006, 18:16:00

jestem lekarzem i wiem jaki stres wywołuje skierowanie na badania jednak pragnę cię zapewnić że to nic nie boli - nie ma strachu. Bardzo często zdarza się taka dysproporcja ale są to uwarunkowania anatomiczne i niczym to nie grozi jednak trzeba wykonać badania aby wylkuczyc inne przyczyny. Nie martw się wiem że wyniki będą bardzo dobre - jesteś w wieku rozwojowym i często zdarza się anizokoria. z czasem to samo mija, ale badani są konieczne
gość
30-11-2006, 19:01:00

Dziękuje (to znowu ja już zalogowany) uspokił mnie Pan. Czyli mam rozumieć ,że ta anizokoria w moim wieku to coś normalnego? Bo nadal (jak zwykle) przychodą mi "czrne scenariusze", że to jakiś guz czy nowotwór.

Dziękuje za pomoc.
gość
10-07-2007, 13:46:00

Mam na imie ania i ma 18 lat. stwierdzono u mnie anizokorie po zatruciu lekami przeciwdepresyjnymi i nasennymi. tomografia i jak i badanie neurologiczne sa w porzadku.od tamtego czsu minal juz miesiac, a ja nie jestem juz na zadnych lekach mimo to ciągle wystepuje u mnie anizokoria co to moze znaczyc??
gość
11-07-2008, 15:41:00