Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29017)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Forumowicz
17-12-2019, 20:54:08

AgaZielona 2019-12-17 20:28:10
A poza tym w badaniu wyszły nieznane mi objawy 😱 dodatni odczyn babińskiego, ataksja, coś z układem piramidowym i obwodowym...ostatecznie skierowanie na rezonans celem wykluczenia mielopatii.
Nie znam się na medycynie ale co to za badanie było, jak wyglądało, że "stwierdziło" te nieprawidłowości. ?
Ja do takich nowinek podchodzę ostrożnie. Nie lekceważę i staram się zrobić kontr badanie . Przynajmniej dwa źródła. Póki co nie ma się czym zamartwiać. A choćby były jakieś potencjalne choroby to teraz się je leczy. Najważniejsze aby wiedzieć co leczyć.
07-06-2019 r. Stabilizacja C4/C5; C5/C6; C6/C7
Forumowicz
17-12-2019, 21:05:30

Do wszystkich forumowiczów.
Proponuję aby w swoim koncie > profil użytkownika > podpis na forum dopisać informację o swoim zabiegu tzn. co było naprawiane, kiedy, ....
Uzasadnienie:
czasem chcę coś napisać podejmując temat zabiegu i nie wiem, zapomniałem czy dany forumowicz już po czy przed operacją.
Będzie łatwiej.
07-06-2019 r. Stabilizacja C4/C5; C5/C6; C6/C7
Wtajemniczona
17-12-2019, 21:50:31

Kawo,
Neurolog badał mnie tym młoteczkiem 😉 np. na brzuchu bylo brak odruchów, niby palce u stóp też zareagowały inaczej (dodatni odczyn babińskiego), kazał nogi podnosić, rękoma kręcić, wiele czynności dzisiaj robiłam. Sama się zdziwiłam, że badanie odruchów neurologicznych wyszło niepomyślnie. Widziałam po tych czynnościach, że pomimo moich starań, są inne niż jak zawsze były.
Po tej operacji czuję się słabsza, dziwnie chodzę, mam lewą nogę jakby cięższą i muszę włożyć więcej wysiłku w jej podnoszenie przy chodzeniu, bolą mnie biodra, ledźwię, w nocy dretwieją mi ręce i wybudzają ze snu...Ale ja to kojarzę po prostu z ingerencją neurochirurga i myślę, że minie.
Eeg głowy też mu się nie podobało, robilam je jeszcze przed operacją, w sierpniu tego roku.