Reklama:

ból łopatki i drętwienie ręki a kręgosłup (192)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
17-04-2009, 09:10:00

witajcie!!!po pierwsze szybiego powrotu do zdrowia zycze wszystkim!!!
a oto moj problem : wiem,ze nie ja jedyny ale chcialbym skorzystac z wiedzy posiadanej przez was...opisze wam moje dolegliwosci : otoz odczuwam bol po prawej stronie klatki piersiowej promieniujacy na plecy miedzy prawa lopatke a kregoslup,dokladniej : gdy naciskam na pierwsze zebro lub przerwe miedzy pierwszym, a drugim odczuwam ucisk z przodu i z tylu zarazem i odwrotnie gdy (robi to moja dziewczyna gdyz nie dosiegam) naciska na miejsce bolu na plecach boli takze,nie wiem co to jest,jestem obecnie w anglii,lekarze zbywaja proszkami zelami i nie skutkuje twierdzenie,ze bol nie przechodzi...dodam,ze bol nie jest ciagly,czasem nie boli caly dzien lecz jest odczuwalny....trwa to okolo miesiaca...jesli ktokolwiek z was ma pojecie co to moze byc prosze o odpowiedz...z gory dziekuje i jeszcze raz zdrowia zycze
gość
17-04-2009, 12:13:00