Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29020)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Początkujący
15-01-2015, 19:43:37

Z tego co wiem to podobny przypadek do DINO .LICZYĆ na pewno ale czy będzie koniecznością. Ja bym walczył wpierw rehabilitacja ;)
Wtajemniczona
15-01-2015, 21:50:02

Purpurowa,
Na forum spotkasz zarowno zwolennikow jak i przeciwnikow operacji. Przed podjeciem decyzji warto przekartkowac forum (chociaz to zmudna robota) i poczytac sobie rozne historie. Podkreslam, ze decyzja i jej konsekwencje beda wylacznie Twoje. Ja nie jestem lekarzem, tylko dosyc doswiadczona pacjentka. Z Takim wynikiem, jak Twoj, i wycofujacymi sie objawami po chocby pradach Tens, skorzystalabym z pomocy dobrego terapeuty manualnego lub osteopaty.nie masz ucisku na rdzen, tylko jego modelowanie. Ucisk korzeni, jesli nie powoduja niedowladow i zaburzen czucia, ladnie leczy sie rehabilitacja. Nie jestem z Twoich okolic, ale mysle, ze ktos Ci poleci sprawdzonego fachowca.
Jestes bardzo mloda. Objawy szybko pojawily sie u Ciebie. Moge tylko sie domyslac, ze pojawily sie ona na skutek niewlasciwej postawy ciala. Bez zmiany nawykow nawet najlepiej wykonana operacja niewiele Ci pomoze. Chirurg usunie skutek, a przyczyna zostanie.
Na poczatek poszukaj w necie certyfikowanych terapeutow manualnych lub osteopaty. Wizyty sa oczywiscie odplatne, ale moga wystarczyc dwie, trzy i sama zdecydujesz, czy warto i czy jest lepiej.
Skutki pracy fizjo sa odwracalne. Zabiegow chirurgicznych niestety nie.
Pozdrawiam Cie :)
1. Wypadek 02.2009. długa rehabilitacja. 2. Zabieg 14.11.2013 (dyscektomia c5/c6, stabilizacja przestrzeni PEEK Cornestrone) 3. Zabieg 30.05.2014 (odbarczenie pośrednie ze spondylodezą międzystawową na c5/c6 Providence Dtrax)
Wtajemniczona
16-01-2015, 12:32:41