Reklama:

torbiel szyszynki -pomocy!!! (967)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
30-11-2011, 19:36:31

witam wszystkich
tak jak i wy też posiadam torbiel w głowie
niesty moja moja daje bardzo znać o sobie
silne bole zawroty ale najgorsze jest to nie moge pracowac z nia w swoim zawodzie
nie mam symetri w wykonywanej pracy
a z zawodu jestem fryzjerem
wiec tne fryzury tylko asymetryczne
a tak nie moze byc
mam do was wszystkich pytanie czy jest z was ktos na recie?
gość
05-12-2011, 17:21:00

witaj! Lekarze twierdza,ze nalezy nauczyc sie z tym zyc,a ZUS,ze na glowe kazdy moze przyjsc,sprobowac mozesz,ale to nikle szanse:( .Powodzenia,zdrowka i pogodnego nastawienia.Pozdrawiam wszystkich cieplutko.
Token/Tolken
gość
29-12-2011, 15:28:11

Witajcie, dawno tu nie zaglądałam
Opisywałam wcześniej swój przypadek. Miałam torbiel szyszynki o wymiarach sięających prawie 3 cm. Byłam u wielu lekarzy, ale wszyscy twierdzili, że operacja jest niepotrzebna, bo z tym się żyje. W Kwietniu trafiłam na oddział neurochirurgii w Legnicy, z takim bólenm głowy, ze dosłownie nie wiedziałam, co się w okół mnie działo.. Zostałam przyjęta na oddział (dodam, że wszyscy tam są mili i uprzejmi) i miałam robiony rezonans i wiele innych badań. Lekarz powiedział mi, że owszem, torbiele szyszynki nie są operacyjne, JEŚLI NIE DAJĄ ŻADNYCH OBJAWÓW I NIE ROSNĄ. Ja zostałam poddana wręcz natychmiast operacji, bo miałam o wiele za wysokie ciśnienie śródczaszkowe. ( To dlatego miałam takie wrażenie, że rozpiera mi głowę) Z wyniku histopatologicznego dowiedziałam się, że był to SZYSZYNIAK. Czy ktoś z Was spotkał się może z taką nazwą?
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, kontrolujcie swoje torbiele!
gość
29-12-2011, 15:29:28

Ola z Kamiennej Góry
gość
29-12-2011, 16:38:37