Reklama:

MÓZGOWE PORAŻENIE DZIECIĘCE (21)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Początkująca
19-02-2009, 20:03:00

Witam:)
Jestem studentka V roku Fizjoterapii na Uniwersytecie Rzeszowskim. Piszę pracę magisterską i jestem w trakcie badań na temat niepełnosprawności, wykształcenia, zatrudnienia i jakości życia osób z mózgowym porażeniem dziecięcym w wieku 20-40 lat. Zwracam się z uprzejmą prośbą do wszystkich pacjentów i ich rodzin o pomoc w badaniach i wypełnienie ankiety. Ankieta jest bardzo prosta, a jej wypełnienie zajmuje dosłownie kilka minut:) Liczę na Wasze zaangażowanie i z góry serdecznie dziękuję.
Ps. Wypełnione ankiety dają nam informację o życiu osób z mpdz i ich problemach, a co za tym idzie szeroka wiedza umożliwia nas efektywniejsze działanie na rzecz takich osób:)
link do ankiety: http://www.ankietka.pl/survey/show/id/20503/mpdz-niepelnosprawnosc-wyksztalcenie-zatrudnienie-i-jakosc-zycia.html
gość
26-02-2009, 18:25:00

Cześć Ja właśnie zaczynam pisać prace licencjacką na temat Mózgowego porażenia dziecięcego też na Uniwersytecie Rzeszowskim, masz może jakieś pozycje na temat tej pracy i gdzie można zdobyć materiały, dzieki z góry. Numer gg 4835304
gość
26-02-2009, 18:26:00

Cześć Ja właśnie zaczynam pisać prace licencjacką na temat Mózgowego porażenia dziecięcego też na Uniwersytecie Rzeszowskim, masz może jakieś pozycje na temat tej pracy i gdzie można zdobyć materiały, dzieki z góry. Numer gg 4835304
gość
30-03-2010, 19:03:56

Hej?jestem studentka 4 roku i tez pisze prace na temat mózgowego porazenie dzieciecego a dokladniej jakosc zycia rodzin dzieci z porazeniem mozgowym potrzebuje pomocy macie moze jakals ankiete na ten temat?pozdrawiam
gość
12-04-2010, 09:34:23

Hej jak własnie tez mam takie sam temat jakość życia rodziców dzieci z MPD moze masz jakąłś bibliografie?pozdrawiam
gość
05-05-2010, 13:15:14