Reklama:

Cześć właśnie dowiedziałem się że mam padaczke. (17)

Forum: Padaczka

gość
10-05-2018, 03:10:51

Cześć mam na imię Oskar, 24 lata. Kilka dni temu miałem prawdopodobnie atak padaczki. Nie będę tutaj go opisywał ponieważ w zasadzie wszystkie objawy jakie ma epileptyk u mnie wystąpiły.
Mam do was, wszystkich którzy maja juz jakieś doświadczenie i więcej ataków za sobą kilka pytań:
- co jaki czas następują ataki?
- czy da się wcześniej taki atak przewidzieć?
- czy są jakieś sposoby żeby zminimalizować ataki?
- słyszałem że epileptycy powinni stosować jakąś specjalna dietę, pilnować aby dobrze się wysypiać i dbać o siebie.
- od czego wgl ta padaczka się zaczyna?
Jeżeli macie jakieś dodatkowe uwagi lub porady to bardzo proszę napisać. Powiem szczerze że moje życie trochę się zawaliło ponieważ jestem kierowca i kocham jeździć samochodem a wiadomo jak to jest z padaczką, boję się że stracę prawko. Za tydzień mam mieć przeprowadzone wszystkie badania neurologiczne, jestem po wizycie u Pani doktor, która nie powiedziała mi wprost do puki nie zrobię badań, że to padaczka ale zasugerowała że jej zdaniem to właśnie ona.
gość
10-05-2018, 05:57:42

Oskar, jeden atak to nie wyrok. Każdy może mieć atak. Padaczke się diagnozuje po kilku atakach. Więc nie martw się. Eeg też nie oznacza padaczki. Często zdrowi ludzie mają zle eeg a zdrowi dobre. Niektórzy lekarze przepisują leki po pierwszym ataku, a to błąd. Zrób jeszcze rezonans i wykonaj badania na magnez, witaminy z grupy B, witaminę d3, cukier,tarczyce itd.Może tu tkwi problem. Nie spiesz się z lekami, chyba, że to się powtórzy. One są bardzo trujące.
gość
10-05-2018, 06:46:21