Reklama:

bóle po operacji kręgosłupa szyjnego (13)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
31-07-2011, 14:21:58

Jestem 7 tygodni po operacji C5-6-7,ze wstawieniem implantów, Mimo upływającego czasu, coraz bardziej odczuwam ból karku, pieczenie między łopatkami, drętwienie prawej ręki, mam rwę. Bardzo mnie to niepokoi. Czy to jest normalne, czy też powinnam udać się z tym do lekarza? Będąc na wizycie kontrolnej usłyszałam, że tak czasem bywa, ale zabieg miał poprawić moje samopoczucie, a ja nie widzę poprawy. Ewa.
gość
31-07-2011, 17:13:07

witaj Ewo ja również jestem po operacji implant c6/c7 ze stabilizacją(blacha i kilka śrub) minęło prawie4 tyg. i odczuwam bóle lewej ręki z rwą na przemian,boli w okolicy łopatek i promieniuje do karku,do tego mrowienia głowy i ręki zaczynam się martwic wizyta za kilka dni i ciekawa jestem co powie mój lekarz.Liczyłam że operacja uwolni mnie od dolegliwości a tu pech jednak nie.
gość
11-07-2013, 16:44:21

Gość 2011-07-31 19:13:07 witaj Ewo ja również jestem po operacji implant c6/c7 ze stabilizacją(blacha i kilka śrub) minęło prawie4 tyg. i odczuwam bóle lewej ręki z rwą na przemian,boli w okolicy łopatek i promieniuje do karku,do tego mrowienia głowy i ręki zaczynam się martwic wizyta za kilka dni i ciekawa jestem co powie mój lekarz.Liczyłam że operacja uwolni mnie od dolegliwości a tu pech jednak nie.
gość
11-07-2013, 17:33:21

Trzeba jak najszybciej i to do dobrego neurochirurga bo chyba lekko ktoś coś spartaczył lub po prostu kręgosłup dostosowuje się do nowej sytuacji bo on się skąpęsował do poprzedniej i odpowiednio skrzywił a tu znowu go wyprostowali
Wtajemniczony
23-07-2013, 16:01:50

Witam, równiez uwazam ,że nalezy skontrolowac stan po zabiegu,który miał miejsce 2 lata temu, od tego czasu sporomogło się zmienić, może nastapiła kolejna deformacja w innym odcinku kręgosłupa, ludzie przechodzą często wiecej niż jedną taka operacje.
gość
23-07-2013, 21:08:03