Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29018)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Początkujący
30-08-2023, 08:46:23

Alina74 30-08-2023, 05:43:15
Gościu nie jestem lekarzem. Jednak siedzenie i leżenie w domu całe dnie jak piszesz jest czymś co pogłębia twój ból . Na kręgosłup bezruch jest niewskazany . Trzeba też ćwiczyć samemu w domu i porozciągać się trochę. Wiadomo po mału zacząć , jak mięśnie zastane może być ciężko na początku . Zacząć od czegoś lekkiego . Dobry fizykoterapeuta też pomoże .

Święte słowa! Ja np. bez codziennych ćwiczeń i aktywności fizycznej to byłbym już poblokowany na maksa. Nawet ostatnio mój rehabilitant się dziwił, że mam taką a nie inną ruchomość. Ale z drugiej strony nie można tego generalizować. Każdy z nas jest inny. Jak ktoś przez całe życie był daleki od sportów, to wprowadzanie jakichkolwiek aktywności, czy tez ćwiczeń zawsze spotka się z "reakcją obronną" organizmu i trzeba to robić nad wyraz cierpliwie i się nie zniechęcać. Pozdrówka!
gość
01-09-2023, 10:31:42

Hej, może ktoś mi jeszcze coś doradzi: jestem po wizycie kontrolnej po operacji c4-c5 (implant plus płytka). Dostałem zaświadczenie, że to już koniec leczenia. Objawy w większości ustąpiły, to co zostało uległo osłabieniu. Zwolnienie lekarskie (aktualnie jestem trochę ponad miesiąc na zwolnieniu) mija mi pod koniec września.
Gdybym ewentualnie potrzebował jeszcze chwili odpoczynku to do kogo mam się zgłosić? Lekarz rodzinny może mi przedłużyć zwolnienie gdyby była taka potrzeba?

Nie wiem jak ewentualnie wtedy to rozwiązać czasowo - bo do lekarza medycyny pracy mam już skierowanie, ale do niego też się muszę jeszcze umówić by zdążyć przed ewentualnym powrotem do pracy w wrześniu. Realne jest to bym wrócić do pracy po 2 miesiącach? Jakie macie doświadczenia w tym temacie?
Początkująca
01-09-2023, 14:51:27