Reklama:

Zespół przewlekłego zmęczenia (5)

Forum: Neurologia po godzinach

Początkująca
28-10-2008, 16:48:00

ARTYKUŁ: Zespół przewlekłego zmęczenia

kliknij tutaj, aby przeczytać komentowany artykuł
witam nie jestem lekarzem ale wiem ze ttak sie dzieje gdy w organizmie brakujewitamin i mineralow Ja mialam ten problem bylam ciagle zmeczona spiaca a najgorzej bylo rano zanim doszlam do siebie to bylo poludnie Awyniki badan byly w normie Probowalam roznych sposobow na wzmocnienie az wkoncutrafilam na bardzo dobre suplementy ktore sprawily ze teraz czuje sie o 20 lat mlodsza i co najwazniejsze w tym roku nawet kataru nie mialam Zaznaczam ze suplementy jem od stycznia i dalej bede jesc gdyz w pozywieniu brakuje witanin i mikroelementow i organizm nie ma czym sie bronic
maryla
11-11-2014, 09:30:40

Nie czytałem jeszcze tego artykulu. Sadze, ze jednak "przewlekle zmeczenie" może wynikac z roznego typu chorob często neurologicznych
gość
11-11-2014, 19:44:16

glogowska 2008-10-28 17:48:00
ARTYKUŁ: Zespół przewlekłego zmęczeniakliknij tutaj, aby przeczytać komentowany artykułwitam nie jestem lekarzem ale wiem ze ttak sie dzieje gdy w organizmie brakujewitamin i mineralow Ja mialam ten problem bylam ciagle zmeczona spiaca a najgorzej bylo rano zanim doszlam do siebie to bylo poludnie Awyniki badan byly w normie Probowalam roznych sposobow na wzmocnienie az wkoncutrafilam na bardzo dobre suplementy ktore sprawily ze teraz czuje sie o 20 lat mlodsza i co najwazniejsze w tym roku nawet kataru nie mialam Zaznaczam ze suplementy jem od stycznia i dalej bede jesc gdyz w pozywieniu brakuje witanin i mikroelementow i organizm nie ma czym sie bronic
Sądząc po dacie to już artykułu nie przeczytamy. A może i dobrze?
zdrowy już byłem..., i co dalej?. :-)
Początkujący
02-12-2014, 13:19:44

Zmęczenie może być też spowodowane niewyspaniem. Kiedyś bardzo często nie spałem tyle ile potrzebuje organizm, i byłem zmęczony.