Reklama:

Wylew krwi a amfetamina (2)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
01-04-2009, 18:57:00

Przez 7 miesiecy nadużywałem amfetaminy nie brałem jej w ciągach ale czesto np nie czeciej niż raz w tygodniu przestałem bo nabawiłem sie nerwicy. Wkrecam sobie że dostalem wylewu przez te narkotyki.
Czy wylew moze przebiegac bez paralizu i utraty przytomności ?
gość
02-04-2009, 19:17:00

może - to zależy od lokalizacji (w jakiej cześci mózgu) i w jaki obszar zajmuje (czy jest duży czy maly).

gość

Dopuszczalne formaty pliku graficznego: jpg, jpeg , png.

Rozmiar zdjęcia nie powinien przekraczać 0.6MB.

ZOBACZ INNE DYSKUSJE

gość
Prośba o pomoc
Dzień dobry, Jestem studentką pedagogiki o specjalności WWR i w przyszłym roku będę bronić pracy magisterskiej. Praca będzie dotyczyć dzieci z afazją i potrzebuję 2 przypadków do porównania z innymi, które już posiadam. Jednym z przypadków jest moja córka, która uczęszczała do poradni p-p. To ze względu na nią wybrałam taki kierunek studiów. Chciałabym prosić o wgląd do dokumentacji dziecka, oczywiście za zgodą rodzica. Żadne dane nie będą upublicznione. Bardzo proszę o pomoc w poszerzaniu wiedzy innych rodziców i specjalistów. Będę bardzo wdzięczna za każdą informację. Z poważaniem, Dorota Kozak
gość
Tętniak tętnicy podstawnej