Reklama:

Wielopoziomowa dyskopatia kręgosłupa (6)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
07-11-2014, 20:01:55

Jestem pielęgniarką, mój problem zaczął się od bólu kręgosłupa. Silnie bolał mnie odcinek ledzwiowo-krzyżowy, oraz okresowo piersiowy. Po rezonansie stwierdzono wielopoziomowa dyskopatie kregosłupa. Na odcinku szyjnym i piersiowym niewielkie prawostronne wypukliny zamykające światło kanału kręgowego a na odcinku lędziwym obustronne wypukliny zweżające przestrzeń międzykregową. Na odcinku S2 widoczna drobna torbiel okołokorzeniowa. Na odcinku ledzwiowym rotacja krążków, oraz kość krzyżowa położona poziomo. Bardzo dokucza mi ból a rehabilitacja nie pomogla. W ostrej fazie nie mogłam poruszać miednica, dostałam leki pbólowe, pzapalne i rozluźniajace mięśnie, pomogły tyle że chodzę ale ból dokucza mi nadal. Chcialabym dalej pracować w zawodzie. Proszę bardzo o pomoc i poradę co do dalszej rehabilitacji.Z góry dziękuję
gość
07-11-2014, 20:04:29

Dodam, że mam 29 lat i bardzo mi zależy na tym żeby pracować i być mamą, a choroba mi to uniemożliwia
Początkująca
14-11-2014, 19:06:57

Serdecznie wspolczuje bo od 5 lat lecze sie na caly kregoslup a od 2 lat z bolu juz nie daje rady ,zycze powodzenia
gość
16-11-2014, 10:27:20

Jednak prosiłabym o jakąkolwiek rade
gość
17-11-2014, 14:42:15

bo to taka choroba co nie zabija a dręczy, polecam przychodnię nr tel 122742987, można żyć bez objawów ale wymaga to pracy, także rodzą kobiety dzieci z tym, nie ma prostego sposobu bo zmiany są dość rozległe, zabieg operacyjny to rozwiązanie na krótką metę i rzekł bym ostateczne rozwiązanie, póki co zmiana trybu życia bo jest jeszcze co ratować
gość
28-12-2014, 13:08:27

Witam,