Reklama:

Udar niedokrwienny (9)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
16-05-2014, 16:54:07

Moja mama 5.05 miała udar niedokrwienny. Ma sparaliżowaną prawą stronę i nie mówi. Lekarze twierdzą, że mama nie współpracuje i nie nadaje się do szpitala rehabilitacyjnego. Czy faktycznie tak po prostu można zostawić mamę bez rehabilitacji? Nie mam doświadczenia w tym temacie więc będę wdzięczna za wszelkie porady, informacje. Pozdrawiam
gość
16-05-2014, 20:23:24

Nie ma pani 2 wyjścia albo odpuścić sobie oddział rehabilitacyjny i prowadzić rehabilitację prywatnie w domu od 50zł/h albo na oddział rehabilitacji i tego bym się domagała, nie mogą tak argumętować bo co z pacjentami którzy sa w śpiączce czy stanie wegetatywnym reż ich się nie rehabilituje bo niewspółpracują śmieszni są. No chyba że mama jest agresywna, kopie bije, to wtedy ten argument rozumiem. Proszę się nie poddawać i walczyć o rehabilitację na takim oddziale najwyżej jak nie będzie pasować to ja wypiszą i tyle, im się po prostu nie chce załatwiać dla niej miejsca, bo tak wypiszą ją szybko do domu, a tak niestety będzie u nich leżeć nawet kilka tygodni czekając na wolne miejsce. Każdemu należy się taka rehabilitacja, tylko rodziny o nią nie walczą!!!!!
Forumowiczka
16-05-2014, 20:47:35

Gość 2014-05-16 18:54:07 Moja mama 5.05 miała udar niedokrwienny. Ma sparaliżowaną prawą stronę i nie mówi. Lekarze twierdzą, że mama nie współpracuje i nie nadaje się do szpitala rehabilitacyjnego. Czy faktycznie tak po prostu można zostawić mamę bez rehabilitacji? Nie mam doświadczenia w tym temacie więc będę wdzięczna za wszelkie porady, informacje. Pozdrawiam