Reklama:

trileptal w ciąży... (2)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
18-04-2009, 19:12:00

ja od ok 4 tygodniu jestem w ciąży, do ciąży przygotowywałam się pod okiem neurologa i ginekologa, brałam od jakiegoś czasu kwas foliowy..
biorę cały czas trileptal 900/na dzień
czy któraś z Was ma doświadczenie z tym lekiem w ciąży? a może z innym lekiem?
takie leki w ciąży podobno nie służą dzidziusiom jestem peeełna obaw..i strachu..
gość
18-04-2009, 21:30:00

Moja Pacjentka urodziła zdrowego dzidziusia.pozdrawiam

gość

Dopuszczalne formaty pliku graficznego: jpg, jpeg , png.

Rozmiar zdjęcia nie powinien przekraczać 0.6MB.

ZOBACZ INNE DYSKUSJE

gość
Prośba o pomoc
Dzień dobry, Jestem studentką pedagogiki o specjalności WWR i w przyszłym roku będę bronić pracy magisterskiej. Praca będzie dotyczyć dzieci z afazją i potrzebuję 2 przypadków do porównania z innymi, które już posiadam. Jednym z przypadków jest moja córka, która uczęszczała do poradni p-p. To ze względu na nią wybrałam taki kierunek studiów. Chciałabym prosić o wgląd do dokumentacji dziecka, oczywiście za zgodą rodzica. Żadne dane nie będą upublicznione. Bardzo proszę o pomoc w poszerzaniu wiedzy innych rodziców i specjalistów. Będę bardzo wdzięczna za każdą informację. Z poważaniem, Dorota Kozak
gość
Ucisk w głowie, co to może być?