Reklama:

sekundowy ból glowy (6)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
02-05-2007, 15:25:00

Witam.
Mam 21 lat, jestem studentem. Od jakichs dwoch tygodni nęka mnie dziwny ból głowy. Jest to coś w stylu jednosekundowego impulsu silnego bólu w różnych częsciach głowy. Na ogół jeden dziennie. Oprócz tego czasami pojawia się ból dłuższy, typowy, lecz zdecydowanie słabszy. Miewam też drgania powieki, nie wiem czy to może mieć jakiś związek ze sobą. Bardzo proszę o pomoc w tej kwestii.
gość
02-05-2007, 18:55:00

Zdecydowanie zgloś sie do lekarza ogólnego. Powiedz o swoich bólach i da Ci skierowanie do neurologa , a on skieruje Cię naTomografie Komputerową
Ruda.
Początkująca
12-05-2007, 18:51:00

Sądząc po objawach Twoje problemy mają podłoże nerwowe.Dręczą mnie podobne dolegliwości.U mnie zdiagnozowano migrenę rzekomoporaźną.Bajerancka nazwa-dolegliwości mniej bajeranckie.Wybierz się do neurologa.Polecam wizytę.Pozdrowionka).
mag
Początkująca
14-05-2007, 14:21:00

mnie również coś takiego dokucza,tylko ze ja mam bóle głowy od kilku do kilunastu razy dziennie mam również drganie powiek,ale niezbyt często,oraz mam jakieś problemy żołądkowo-jelitowe,ale nie wiem czy to mogę połaczyć po wstaniu z łóżka boli mnie podbrzusze(tak jakby skręca mnie )-codziennie prawie,są jakieś tam odstępy jednodniowe

poszłam najpierw do lekarza ogólnego i dostałam skierowanie do okulisty(jest ok) do laryngologa(jak narazie jest ok,muszę jeszcze zanieść prześwietlenie zatok i będę wiedziała,czy pod tym katem jest ok )
i mam umówioną wizytę u neurologa,ale nfz zaczęł strajkować i akurat w dzień mojej wizyty jest strajk-czekałam na wizytę 1,5 miesiąca,ale chyba pójdę prywatnie

miałam morfologię-niski poziom hemoglobiny i nadpłytkość (mam 460 na normę 150-400 )
Początkująca
14-05-2007, 20:23:00