Reklama:

pytanie? (3)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
05-07-2008, 18:59:00

Mam pytanie:
chodzi o drganie powieki : jaka może być tego przyczyna?

czy może to być niedobór magnezu czy coś innego?
gość
05-07-2008, 21:03:00

wielkie dzięki wszystkim za zainteresowanie wątkiem i za mnóstwo odpowiedzi
Początkująca
09-07-2008, 12:11:00

Spokojnie może ktoś ma podobne problemy i odpisze.Wydaje mi się ,że brak magnezu.Aptekarze też potrafią doradzić,nieraz lepiej niż lekarze. Idz z tym problemem -doradzą....Ja tak robię. Pozdrawiam

gość

Dopuszczalne formaty pliku graficznego: jpg, jpeg , png.

Rozmiar zdjęcia nie powinien przekraczać 0.6MB.

ZOBACZ INNE DYSKUSJE

gość
Prośba o pomoc
Dzień dobry, Jestem studentką pedagogiki o specjalności WWR i w przyszłym roku będę bronić pracy magisterskiej. Praca będzie dotyczyć dzieci z afazją i potrzebuję 2 przypadków do porównania z innymi, które już posiadam. Jednym z przypadków jest moja córka, która uczęszczała do poradni p-p. To ze względu na nią wybrałam taki kierunek studiów. Chciałabym prosić o wgląd do dokumentacji dziecka, oczywiście za zgodą rodzica. Żadne dane nie będą upublicznione. Bardzo proszę o pomoc w poszerzaniu wiedzy innych rodziców i specjalistów. Będę bardzo wdzięczna za każdą informację. Z poważaniem, Dorota Kozak
gość
Wynik rezonansu magnetycznego głowy z kontrastem