Reklama:

Prosba o wypełnienie ankiety (3)

Forum: Choroba Parkinsona

gość
06-03-2012, 17:49:21

Jestem studentką studiów medycznych, na kierunku pielęgniarstwo. Piszę pracę magisterską na temat: ROLA PIELĘGNIARKI W LECZENIU I SPRAWOWANIU OPIEKI NAD PACJENTAMI Z CHOROBĄ PARKINSONA. Zwracam się z ogromną prośbą, do rodzin osób chorych o wypełnienie ankiety, która jest niezbędna do napisania pracy. Ankieta jest anonimowa. Proszę o kontakt mailowy: gagatek1983@op.pl. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.
gość
08-03-2012, 05:41:24

Analizy statystyczne do prac dyplomowych ONLINE
Pełna obróbka danych ankietowych (wykresy, charakterystyki liczbowe, korelacje), analizy statystyczne wyników badań, weryfikacja hipotez, pomoc w statystycznym formułowaniu problemów badawczych.
Pomoc odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, szybko, wygodnie, a co najważniejsze z gwarancją najwyższej jakości świadczonej usługi.
Jestem magistrem matematyki stosowanej, od 7 lat zajmuję się wykonywaniem statystyk do prac, obróbką i analizą danych.
Zapraszam
gg 4593140 globmistrz@tlen.pl
analizy-statystyczne.host77.pl
gość
13-11-2012, 00:36:20

Hej :) jeśli znajdziesz trochę czasu to prosiłabym o udzielenie odpowiedzi na kilka krótkich pytań dotyczącego biopolimerów - SONDAŻ dla pracy magisterskiej. Z góry dzięki :) http://www.ebadania.pl/b45e960fb6699e8a

gość

Dopuszczalne formaty pliku graficznego: jpg, jpeg , png.

Rozmiar zdjęcia nie powinien przekraczać 0.6MB.

ZOBACZ INNE DYSKUSJE

gość
Torbiel w okolicy podgnykowej