Reklama:

po operacji (7)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Początkujący
16-02-2014, 08:14:34

02.02.2014 przeszedłem operację kręgosłupa szyjnego,wstawiono mi 2 implanty RABEA 5 na poziomie c4-c5,c5-c6 ,od jakies 3 dni coś mnie w tym miejscu pobolewa ,ale tak chyba musi byc,najgorsze to to iz musze sie poruszac i użerać z lekarzami w przychodni,szpitalu wszędzie opędzają się odemnie jak od natrętnej muchy,wysyłaja mnie jedni do drógich a najlepiej jak bym pojechał do Łomży bo tam mnie operowali ręce opadaja ,może ktoś jest mi w stanie powiedzieć ile muszę być na zwolnieniu kiedy mogę iść do pracy ,jestem kierowcą zawodowym ,nikt jak do tej pory nie jest mi w stanie odpowiedzieć na to pytanie a lekarz który mnie operował przyjmie mnie za miesiąc prywatnie bo na NFZ czeka się od pół do roku czasu makabra
Wtajemniczona
16-02-2014, 10:01:31

Makabra faktycznie. Ja jestem przed podjęciem ostatecznej decyzji o operacji dlatego też nie umiem Ci odpowiedzieć. Ale wspieram mocno! Jak lekarze mogą się opędzać jak od muchy i nie dać chociaż przybliżonych odpowiedzi?! Trzymaj się. Może warto próbować dostać się wcześniej do tego operatora!
Wtajemniczona
17-02-2014, 19:00:21

Kraver wiele informacji na temat który Cię interesuje jest w wątku " dyskopatia szyjna a operacja".
Z tego co się orientuję długość zwolnienia zależy od stanu samopoczucia, ilości operowanych poziomów no i cierpliwości pracodawcy. Mi operator zalecił półroczną rekonwalescencję.
Ania artroplastyka C5-C6 grudzień 2013 implant ruchomy M 6
Początkująca
17-02-2014, 21:37:42