Reklama:

NIERÓWNE ŻRENICE (6)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
24-02-2009, 09:48:00

Od jakiegoś czasu obserwuję swoje żrenice. Nie zawsze są takie same bardzo często np. prawa jest bardzo duża a lewa bardzo mała. Nie odczuwam przy tym żadnych wyrażnych dolegliwości. Czy powinnam zgłosić się z tym problemem do lekarza i jakiego? Bardzo proszę o radę .
gość
24-02-2009, 10:16:00

http://www.forumneurologiczne.pl/specjalista/ep,491,Nierówność%20źrenic%20(anisocoria)
Początkująca
06-04-2009, 17:47:00

mam ten sam problem. Wcześniej tego nie zauważyłam, ale studiuję medycyne to może bardziej zaczęłam zwracac uwage na swoje cialo. Zauwazylam ze lewa zrenica jest mniejsza od prawej. Na swiatlo reaguja prawidlowo, bylam u neurologa i w badaniu wszystko dobrze. Powiedzial ze nie chce robic mi rezonansu bo nie ma do tego wskazan po badaniu. U okulisty tez bylam, mialam wykonane badanie pola widzenia i tez wszystko w normie. Powiem ze na poczatku bylam przerazona... guzy w mozgu i takie tam, ale przejrzalam zdjecia z dziecinstwa i faktycznie na jednym jest widoczna roznica, takze troche sie uspokoilam... Jesli ktos wie cos wiecej na ten temat to niech pisze. Pozdrawiam[addsig]
haidi
gość
08-05-2009, 14:30:00

moje dziecko od urodzenia ma nierówne źrenice, neurolog zawsze twierdził że to zalezy od nachylenia kata swiatła a przeciez to my na codzien dziecko obserwujemy i widzimy że zawsze ma nierówne źrenice, jest wcześniakiem, obecnie ma 5 lat i do dzisiaj nikt nie zajął sie tymi źrenicami, okulista twierdzi że od strony okulistycznej jest ok a neurolog nie robi badn tylko mówi ze czasami bywa taka uroda a ja się denerwuję tymbardziej że wczoraj dostał wylewów w oku i dzisiaj też
gość
08-05-2009, 14:32:00

jak zbadac czy nierówne źrenice to objaw choroby lub to wykluczyc Czy moze go forum wlaczyc sie jakis neurolog czy tylko bedziemy zadawac pytania?
gość
07-06-2009, 15:25:00