Reklama:

Diagnostyka organizmu (2)

Forum: Neurologia po godzinach

Początkujący
12-05-2016, 13:38:57

Cześć.
Znacie może jakieś firmy sprzedające urządzenia do diagnostyki organizmu? Chodzi mi między innymi o komputerowy biorezonans - wielu moich pacjentów o to pyta.
Ktoś ma doświadczenie z tą branżą i może mi polecić sprawdzonych dostawców?
Słyszałem o Evitum (www.evitum.pl), zależy mi na urządzeniach Quantum i Scanner Cell.
Początkująca
16-05-2016, 06:30:56

Na pewno w internecie, w głównej przeglądarce znajdziesz to co potrzebujesz. Ja niestety nie znam się na takich sprzętach i nie znam firm, które się tym zajmują, ale Google na pewno wie :)

gość

Dopuszczalne formaty pliku graficznego: jpg, jpeg , png.

Rozmiar zdjęcia nie powinien przekraczać 0.6MB.

ZOBACZ INNE DYSKUSJE

gość
Neurotop + Pregabalina, czy to bezpieczne połączenie?
Dzień dobry, mój tata ma epilepsje. Prawie całe życie zażywa Neurotop, który jest bardzo skuteczny, nie miał od czasu zażywania tego leku żadnego ataku. Teraz jednak zmaga się z przewlekłym zapaleniem stawów i lekarz ortopeda przepisał mu na te bóle Pregabalinę, którą stosuje się w takich przypadkach ale jednak też jest przeciwpadaczkowa. Czy połączenie tych dwóch leków będzie bezpieczne? Czy nie namiesza z padaczką?
Forum: Padaczka
gość
Czy to padaczka?
Idę sobie i jest nagly dzwiek np dzwonek do drzwi, komuś spadnie widelec, telefon zadzwoni itp. Wtedy tracę tak jakby równowagę I upadam. Mam świadomość co się dzieje i zaraz wstaję. Czy to może być rodzaj napadu Dzieje się to tylko przy nagłych dzwiekach, jak się czegoś przestraszę.
gość
Lamilept I kawa?
Biorę lamilept od 5 miesięcy, efekty super. Tak się zastanawiam , czy można pić kawę. Piję 1 kubek na dzień. Niby nic się nie dzieje , ale kawa działa pobudzająco, a więc? Mam dylemat pic ,czy nie. Jak wasi lekarze zalecają? .
gość
Dostępność leków petnidan saft