Reklama:

Czy mam za niskie ciśnienie? (7)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
04-09-2009, 11:22:00

Witam, od pewnego czasu zauważyłem u siebie dziwne spadki ciśnienia, zwłaszcza rano. Potrafi rano spaść tak do 90/60, podczas gdy normalnie mam ok110/70, czy to normalne? Może powinienem iść do lekarza albo przyjmować jakieś leki na podwyższenie ciśnienia? Na razie rano zawsze piję kawę, ale pracuję jako kierowca i szczerze mówiąc trochę się boję że mógłbym kiedyś zemdleć za kierownicą.
gość
04-09-2009, 11:46:00

Sadze,ze rano po nocnym spoczynku to normalne,ze jest nizsze,w/g mnie jesli nie czujesz sie slabo,nie chce ci sie mdlec,tzn.ze twoj organizm jest przyzwyczajony do takiego cisnienia i dobrze je toleruje,zwlaszcza,ze 110/70 to tez jest niskie.Swiadczy to,ze jestes niskocisnieniowcem z natury.Moze wczesniej tez tak bylo tylko nie kontrolowales swego cisnienia.Jesli juz chcesz podwyzszyc je troche ,zamiast kawy mozesz kupic w aptece preparaty z kofeina one maja lepsze dzialanie od kawy,gdyz podnosza wolniej cisnienie i dluzej je utrzymuja na wyzszym poziomie,podczas gdy kawa szybciej ale na 2 godziny a pozniej spada nizej niz bylo wczesniej.Z metod naturalnych pic dziennie 2 litry wody mineralnej i uzywac soli.
Ja rowniez jestem niskocisnieniowcem,moje cisn.w ciagu dnia jest 95/65 a rano po przebudzeniu na lezaco mam czasem 70/40.
gość
04-09-2009, 13:04:00

najlepiej iść do lekarza i zrobić badania, pozdrawiam.
gość
07-09-2009, 07:29:00

Masz rzeczywiście niskie ciśnienie - przyjmuje się że normalna wartość dla zdrowego dorosłego człowieka to ok 120-80. Wszystko jednak zależy od tego jak się z tym czujesz - jeśli nie odczuwasz dolegliwości typu zawroty głowy , ospałość , ciągłe zmęczenie , omdlenia , to może takie ciśnienie jest dla ciebie odpowiednie.
gość
08-09-2009, 08:21:00