Reklama:

ankieta (5)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
25-04-2007, 08:05:00

Cześć nazywam się Kamila i jestem studentką pielęgniarstwa, pisze prace na temat jakości życia osób chorych na padaczkę mam do wypełnienia ankietę. Podaje swój e-mail jeżeli ktoś byłby zainteresowany proszę żeby przesłać do mnie swój adres e-mail ja wtedy prześlę ankietę. Z góry dziękuję.
Mój e-mail: madziah@autograf.pl
gość
25-04-2007, 08:29:00

Witam Cie. perla46@op.pl Malgorzata Z Wroclawia
gość
26-04-2007, 12:17:00

Witaj.Przepraszam Cie za opoznienie wyslania ankiety i mejla. Malgorzata z Wroclawia.
gość
16-07-2007, 05:28:00

czy moglbym prosic o przeslanie ankiety? enterek@os.pl
gość
10-12-2024, 18:21:36

Witam.
Jestem studentką dietetyki i piszę pracę magisterską na temat diety ketogennej w leczeniu padaczki u pacjentów pediatrycznych.
Bardzo proszę o wypełnienie ankiety .
I przesłanie na mój adres agatagumulak@gmail.com

https://docs.google.com/forms/d/1zkFEKA7h_FEw_5aTrcvQU12PRXrsqqXpd6QGQ8N4dVY/viewform

gość

Dopuszczalne formaty pliku graficznego: jpg, jpeg , png.

Rozmiar zdjęcia nie powinien przekraczać 0.6MB.

ZOBACZ INNE DYSKUSJE

gość
Niepęknięte mnogie tętniaki (2)
Witajcie, chcę się podzielić swoją historią.Mam 41 lat. Przypadkiem w sierpniu dowiedziałam się że mam niepęknięte mnogie tętniaki (2) w podziale prawej tętnicy mózgu (8mm i 4mm) na przeciw siebie. Nie miałam żadnych objawów, prowadziłam bardzo aktywny tryb zycia( snowboard, rower, trekking, jazda motocyklem! Jestem mamą 2 nastolatków, aktyna zawodowo. Wszystko działo się bardzo szybko. 11.09 miałam operację, kraniotomia mini-pterionalna, tętniaki zaklipsowane. Operacja trwała 1h40 min, udała się bez komplikacji. Jestem wdzięczna lekarzowi i całemu personelowi neurochirurgii, wspaniali ludzie. Ja jestem już w domu i dochodzę do siebie. Pozdrawiam. Asia
gość
mrowienie, wędrujące bóle rąk głównie od dłoni do łokci